MATHILDA LINDSTRÖM

SÖNDAG

Publicerad 2011-06-26 17:10:28 i ALLMÄNT,

Goddagens!
vädret är grymt tycker jag, mer sol kanske så man kan lägga sig och sola, men varmt och skönt!

Igår åkte jag till Järvsta med Josse och Cajsa där massa andra folk var, festade till de lite men jag var näsintill nykter om man säger så, kanske var bäst så va! Eh, senare på kvällen tog vi en taxi in till stan till Interpool där vi var ett tag, jag drog väl först skulle jag tro, vaknade upp med underbara idag! Och kom hem för en stund sedan nu, pappa fick komma och hämta mig vid stan typ när jag skulle ner och köpa dricka och kom då på att mitt busskort gick ut igår, och då orkade jag verkligen inte gå hem, så pappa var snäll och kom och hämtade mig, och nu ska jag städa rummet lite, fixa till de lite, sen laga lite mat eller om de blir tvärtom och sen slappa bara tror jag! Men vi hörs av lite mer senare.

/ Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela