MATHILDA LINDSTRÖM

SOLEN SKINER!

Publicerad 2011-06-04 15:05:09 i ALLMÄNT,

Hallådär!!! Lördag idag och solen skiner som mest just nu, gud så skönt de är med lite värme, MEN ändå lite jobbigt haha, själv sitter jag ute i solen för att försöka få färg men i detta land får man ju knappt nå färg, inte jag iallafall, så då känns det så ovärt att sitta ute, men skitsamma ska ut snart igen. Jag sitter hemma hos Madde iallafall och nu håller hon på att fixa lite käk, mums!

Kan dra igenom gårdagen lite snabbt, Linnea och Nille kom ju och hämtade mig hos pappa, och sen åkte vi mot Hille hem till dom, där vi satt och lyssna på musik och umgicks bara, drack lite öl och vin o sådär, mycket trevligt! Sen tog vi bussen ner på stan, till Interpool där vi satt och drack öl också, och sen ramla de in lite mer folk, bla Josse Sara Thomas Tobbe Madde Adde och sen var det nå fler också tror jag, så vi hade jätte trevligt där iallafall. Kommer inte ihåg när jag kom hem faktiskt haha, men de jag kommer ihåg var att jag var rent ut sagt jävligt hungrig när jag kom hem, tog några bitar ost och ostkrokar haha, satt i sängen som jag vet inte vad jag kasta i mig, sen somnade jag gott! haha. Men tack för en underbar kväll flickor och pojkar!

Pappa ringde och väckte mig runt halv 2 tiden idag, uppsi! men nu som sagt är jag uppe och glad, ska förmodligen försöka dra mig ner på stan en sväng och byta min byxdress/jumpsuit som jag köpte härromdagen, den har gått sönder på något konstigt vis... så hoppas jag får byta den. Vad bjuder denna kväll på tro? Vi hörs sen. Puss

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-06-04 15:47:13

ja dom andra får ju skylla sig själva om dom inte fixar sina tröjor! :) åh, tack så mycket! :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela