MATHILDA LINDSTRÖM

SNABB UPPDATERING!

Publicerad 2011-06-16 18:00:55 i ALLMÄNT,

Hallådär. Kom hem nyss, jag och pappa åkte och käkade max, och blir lika jävla illamående efter som jämt, men ändå så gott när man väl äter de, men fyfan nu alltså, känns som att jag är superfet och ska sprängas vilken jävla  sekund som helst, men nog med de, nu har jag fixat till mig lite iallafall, bytt och osv så nu åker jag ner och träffar dom andra på Mingel där de ska drickas lite öl, hörs senare. Puss och Kram (ha en toppen-torsdag som jag ska ha)

Kommentarer

Postat av: SANNA

Publicerad 2011-06-16 22:53:55

Hej tjejen! :)

Det var ett tag sen ...

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

Postat av: belloon,

Publicerad 2011-06-17 16:12:04

hur har din vecka varit so far? :) Rolig, seg?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela