MATHILDA LINDSTRÖM

SICK ON THE FLOOR

Publicerad 2011-06-02 00:19:43 i ALLMÄNT,

Kom precis hem från Madde nyss, cyklade dit och kikade Grey's Anatomy (grymt avsnitt idag måste jag säga, ett av de bästa om ni frågar mig iallafall) och sen kikade vi på Big Brother, hejdå fjant Sara :) Degade hos henne ett tag efter tills jag drog hem, haha jag klarar verkligen inte av att ta det lugnt och bara vara hemma, knäppt fan? Men imorgon, då ska jag till skolan först, SOLA OCH DRICKA! (fast jag skulle vela visa Madde att jag kan vara nykter imorgon, men äh vet inte haha) hehe hoppas det blir en toppen dag imorgon iallafall, vad ska jag göra nu då, har nyss sysselsatt mig med städning utav rummet, men nu då? nu är ju de klart, vänta tills naglarna torkat sen lär jag väl sova, och sen upp till skolan, buhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela