MATHILDA LINDSTRÖM

SECOND CHANCE

Publicerad 2011-06-25 19:03:28 i ALLMÄNT,

Har vart ute och gått idag ett bra tag faktiskt, sen gick jag förbi tågstationen, köpte en dricka där innan och satt mig utanför i solan och bara satt där, pratade med mina fina vänner i telefonen och med bästa mamma, som jag saknar nå så fruktansvärt mycket, behöver henne nu också, och jag kommer snart åka ner! Sen tog jag bussen till Hille hem till älskade Linnea, hon höll på och fixade sig, sen tog vi bilen ner på stan och käkade en sallad på george, satan vad gott det var måste jag säga och fan vad jag var värd den också. Nu har hon precis skjutsat hem mig, och jag tänkte hoppa in i duschen och sen får vi se om jag ska dricka idag, vill fast ändå inte, orkar inte sitta hemma och tänka och deppa bara, men sen kan allt bli så jävla fel också på fyllan, så jag vet inte alls hur jag ska göra... 

jag hoppas verkligen att du är nöjd nu när jag inte mår bra.
varför göra de till en sådan stor grej när det egentligen inte är de? 
visst blir man sur, skulle jag också blivit, men nu har det blivit för stort..
så onödigt, allt blir bara jobbigt och jag ångrar mig så jävla mycket så de gör ont i mig
snälla snälla du, förstå bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela