MATHILDA LINDSTRÖM

ONSDAG!

Publicerad 2011-06-08 19:33:27 i ALLMÄNT,

Hallådär. Haha de blir verkligen typ 1 inlägg om dagen nu, men på studentveckan så får man faktiskt vara lite frånvarande, jag menar vi har nästintill fullt upp hela tiden. Men igår var det ju som sagt barrundan, det var faktiskt skitroligt, det började på Interpool 21.00, sen vid 22.00 då blev det Söderhielmska och sen vid 23.00 blev det Old Saints, och sen 23.00 Solo, men blev ingen solo för oss dock, vet inte varför vi pallade väl bara inte antar jag, men vi hade iallafall asnice, VASA TATTARE! haha det var typ de ända man hörde under hela kvällen av alla studenter haha, this is fun!

Idag ringde Lollo och väckte mig, shit vad trött jag var, men upp och hoppa fort som fan, duscha och slängde på mig nå skit, hoppa på bussen, och sen var vi påväg ut mot Hagaström för vi skulle ha klassensdag hemma hos våran lärare Uffe, de var skitmysigt faktiskt, va där en gång i tvåan också, och lika nice idag också, blev kvar ganska länge, sen blev de käk på stan med Lollo och Madde, och sen gick jag och Madde runt en sväng på stan. Nu är jag hemma, har städat gärnet i rummet faktiskt, har man vitt så blir de så jäkla dammigt på en gång, åh jag dör! men ska man (de) vara fint får man lida pin?

Idag är det också fest, onsdagsfesten, MEN jag/vi hann inte få tag i någon biljettjävel så vi kan inte gå på de... så j ävla surt! men vi snackade om att vi kanske skulle ut iallafall och skaka lite haha, närå men vi får se faktiskt hur det blir, allt denna vecka blir bra iallafall. Next up på schemat, dusch! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela