MATHILDA LINDSTRÖM

MAKE THE STARS LOOK LIKE THER'E NOT SHINING

Publicerad 2011-06-27 14:24:07 i ALLMÄNT,

Hallådär. Precis hemkommen nu, gick till underbara igår kväll och vaknade där idag, skulle upp runt 11 tiden, men den gick ju inte så bra de eller, råka stänga av mobilen haha, men kom upp sen runt strax efter 12 eller något, fixade till mig lite, och sen började jag traska mot min mosters jobb för att hämta min studentpresent som jag skulle få av henne, ett par converse, denna gång blev de gråa låga, så nu är jag hur jävla nöjd som helst, funderar kanske på om man ska in på lager157's hemsida och klicka hem ett par till, dom kostar typ bara 400kr där så får se om man kanske kan fjäska lite för lilla pappa eller så haha. 

Eh, idag fyller mina fina bästa kusiner år, vet inte hur mycket dock haha, kanske typ 22/23 eller något?! haha, men grattis till er iallafall bästa Robin och Alexander, hoppasn i får en toppen dag, så ses vi sen och då fan ska ni bjuda på mycket fika haha! Puss älskar er av hela mitt hjärta!

Ska man kanske traska ner på stan en sväng och kika om man hittar något fint? eller ska man sätta sig ute i solen eller ska man bara sitta hemma och dunka musik? hmm beslutsångest!!!!

Kommentarer

Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Publicerad 2011-06-27 14:37:57

SV: jag ska nog bara ta det lugnt!:D



Hoppas du får en bra dag!:D

KRAM

Postat av: MALIN

Publicerad 2011-06-27 16:44:47

Lust att bli länkad i min blogg? Kolla då in detta inlägg! (: http://modeapa.blogg.se/2011/june/dagens-blogg.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela