MATHILDA LINDSTRÖM

LJUSEN ÄR TÄNDA FÖR DOM SOM LÄMNAT

Publicerad 2011-06-05 12:13:07 i ALLMÄNT,

Godmorgon! Pappa kom in och väckte mig en sväng imorse, han skulle tvätta så slängde med lite kläder som skulle med, men orkade inte gå upp så låg kvar ett tag och somnade om, och nu är jag uppe. Trött som satan! Gårdagen då, Jennika kom till oss hos Madde, så satt vi och drack lite innan, sen åkte vi ner på stan, Jennika drog till Saints och jag och Madde drog hem till Josse där hon, Sara, Cajsa, Madde, Tobbe, Jansson och Malin, mycket trevligt sen såklart drog vi en sväng på Interpool, skapligt mycket folk men trevligt iallafall, åkte hem med sista bussen sen med Madde. 

Idag får vi sa vad dagen bjuder på, ska fixa lite små grejer till imorgon tänkte jag, skulle behöva typ lite shit i klädväg tror jag, eller det beror ju på hur och vad man ska ha på sig idag, har ingen aning om hur någon annan i klassen ska se ut, så man har ingen aning om hur mycket man ska gå in för de eller vad man säger, så jag vettefasen haha! Men det löser sig (hoppas jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela