MATHILDA LINDSTRÖM

GLAD MIDSOMMAR!

Publicerad 2011-06-24 11:51:12 i ALLMÄNT,


Godmorgon på er! pappa var in och väckte mig för en stund sedan, vela helst bara ligga kvar ett tag för det tog lite tid att somna igår, men tillslut så, jag vill ha något nytt att ha på mig idag också, trots att jag tycker att Midsommar är så överskattat, den som åker bort längst och firar den vinner typ, asså jag orkar inte, självklart skulle det vara askul att åka någonstans och fira med massa kompisar, men dör inte för att jag inte gör de! 

Men nu ska jag iallafall fixa till mig lite, ner på stan och kika om dom har öppet, (vilket jag absolut inte tror men många andra affärer har typ öppet till 2 eller så, men det visar sig) Så vi hörs kanske mer idag, annars blir det imorgon typ. 

Ha en toppen midsommarafton idag alla! 

..... juste gårdagen lite snabbt i ord sådär,
drog ner på stan till mingel och mötte upp Lollo, Emmy och Johan och satt där och drack öl och snackade massa skit bara, underbart från min sida haha! Johan och Lollo tog sista bussen hem, medans jag och Emmy stannade tills hennes buss gick vilket var vid 12 tiden, så då blev de en till öl bara jag och hon, men sen blev de en promenad hem, kom hem, satt mig utanför porten, i med hörlurarna och satt och lyssna på Veronica Maggio haha, sen gick jag in!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela