MATHILDA LINDSTRÖM

DU SKA FÅ SE NU..

Publicerad 2011-06-13 19:09:44 i ALLMÄNT,

Sitter hemma hos Madde nu, och har nyss spelat en omgång yatzy, jag vill helst inte spela men Madde vill spela så ibland måste man väl ställa upp för laget eller hur är det? Jag vann såklart, vad annars?

Va ner på stan en sväng idag också, skulle lämna tillbaka en väska och sen köpa ett par skor istället, men då kunde jag inte få pengar i handen, dom kunde bara före tillbaka på kortet och det tar några dagar, så kunde inte köpa nå skor idag tyvärr, men fick med mig lite annat hem, visar de sen såklart! Men tänkte bara skriva lite här så ni vet vart jag finns oså, blir nog hos Madde hela kvällen skulle jag tro. Vi hörs av senare igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela