MATHILDA LINDSTRÖM

DE BÄSTA JAG VET ÄR NÄR SOLARIET INTE FUNGERAR

Publicerad 2011-06-26 20:20:04 i ALLMÄNT,

Åh damp damp damp!!!!!!!!!!!!!
de är inte så superofta jag solar, tycker de är så jävla dyrt, inte mycket pengar så men dyrt för att få sola i typ 15-20minuter, men idag nyss tänkte jag att jag unnar mig en solning, jippi tänkte jag...........

... kommer till solariet, stoppar i pengar, solarietiden börjar rullar på, jag går in och ska lägga mig, hallå starta då? nej men klart som fan att de solariet jag tar är pajj och det står ingen skylt att de är trasigt, så det blev ingen jävla solning där eller, jag betala för ingenting, och det fatta man ju, absolut inte oväntat!! sen finns de nummer där man ska ska ringa om de är något fel, två stycken nummer, ena nummret funkar inte ens och den andra svarar självklart inte, men jag lämnade ett meddelande så skulle han ringa upp så fort han kunde, men de lär väl visa sig om man säger så.... buhu nu är jag fan arg!!! 

(jag städar väl lite till då istället, jävla skit)

Kommentarer

Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Publicerad 2011-06-26 20:30:09

SV: TACK!:D



Allt bra??

KRAM

Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Publicerad 2011-06-26 21:49:25



SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

Postat av: Louise - foto

Publicerad 2011-06-26 23:03:18

Dock är det inte bra att sola solarium.

Postat av: bella

Publicerad 2011-06-27 00:42:06

Håller med. betalar typ 50 spänn och ibland så ser man ju liksom ingen skillnad alls?

Men fin blogg du har! :)

Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Publicerad 2011-06-27 09:40:40

SV: Jag svarar på kommentarer!:D



Händer idag?



KRAM

Postat av: josefine

Publicerad 2011-06-27 12:05:06

Hej! Skulle du kunna kika in på min blogg en snabbis och hjälpa mig att säga vad DU tycker jag ska ändra på/fixa. Jag håller på och göra om designen och allting för att göra den bättre och roligare att följa. Vad skulle du ändra på?

Ps; den är inte klar ännu, vill bara ha lite råd :)

Kram ha en jätte bra dag!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-27 14:09:09

Hej allt bra :) ? <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-27 14:35:57

Sv: Jag mår så där, jag dör av min förkyling :/ Vad gör du då :) ? <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela