MATHILDA LINDSTRÖM

DÅ BLEV DE SENT INATT IGEN DÅ..

Publicerad 2011-07-01 01:57:31 i ALLMÄNT,

Haha jadu men de är väl tammefan som vanligt, att jag inte kommer i säng före 2 tiden, så är de jämt nu för tiden, men jag menar jag har inget att kliva upp till som är viktigt, dvs nå jobb eller så, dock imorgon ska jag haka på mamma till jobbet för jag orkar inte bara sitta i lägenheten hela dagen imorgon också, men hon börjar kl 1 så man ska ju inte upp så tidigt iallafall. 

Jag och mamma kikade på den där serien, The Killer hette de tror jag, verkade faktiskt ganska okej, jag tror man lär komma in i de lite mer bara, lära känna karaktärerna osv om man säger så, haha shit vad töntigt de där lät men de är ju så, tycker jag iallafall (mamma lärt mig och de hade hon rätt i) eh, sen blev de Criminal Minds och sen lite CSI NY och aa nu sitter man i sängen och ska försöka sova, hoppas på att de går bättre inatt iallafall än vad de gjorde igår. 

Min magen verkligen skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiker, jag är inte ens hungrig? de låter as läskigt haha! Aja godnatt på er, vi hörs imorgon. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela