MATHILDA LINDSTRÖM

ARBETSLÖS & FATTIG!

Publicerad 2011-06-13 12:27:36 i ALLMÄNT,

Godmorgon alla arbetslösa och fattiga studenter haha!
Eller är det bara jag som är arbetslös och fattig? fyfan vad jag skämms över mig själv att på 3 år inte gått och fixat ett jävla extrajobb, men skitsamma jag MÅSTE fixa de och jag ska göra det också. Men nog med de nu, vaknade nyss typ, idag är första dagen jag går upp efter 9 på typ 1 vecka, så det var så jäkla underbart att få sova ut ett tag. 

Dagen har jag tyvärr ingen aning om vad den bjuder på, jag köpte ett par shorts igår, men jag tror att jag ska lämna tillbaka dom idag, tror dom är lite genomskinliga i bak haha, och de är väl kanske inte så kul om man säger så. Men nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig lite, usch känner mig så äcklig!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela