MATHILDA LINDSTRÖM

ÅKERMANSKULLE!

Publicerad 2011-06-27 23:29:08 i ALLMÄNT,

Tjabba! Kom typ nyss hem, tidigare idag på kvällskvisten om man kan säga så haha, så tog jag en sväng till willy's, och sen kom jag på att mina fina vänner bla Lollo och Jennika (+ massa fler) var på åkermanskulle, så jag tänkte jag frågar lilla pappa om han kanske har lust att skjutsa mig dit och sen kan jag gå hem, och så snäll och underbar som han är så kunde han göra de, så han skjutsade dit mig (jag körde) och sen satt vi där ett tag och umgicks bara, alltid mysigt. och sen tog jag och Lollo en promenad ner på stan där hennes pappa skulle komma och hämta henne och jag skulle gå hem, pratade en massa påväg in till stan, så skönt att ha en vän som henne som orkar lyssna på allt jag har att säga, både när jag mår dåligt ochg mår som bäst, just nu mår jag fan som bäst, tack Lollo för att du är den du är ♥

Nu har jag nyss tryckt i mig 2 mackor... konstigt jag har ätit typ 2 gånger redan idag så hur jag kunde vara lite småhungrig nu vettefan du, men nu iallafall tänkte jag slänga mig i sängen och hoppas på att de är CSI/Criminal Minds eller något mysigt, hörs imorgon. Puss (kanske åker till min bästa mamma imorgon också)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-28 10:57:09

Hej allt bra idag :) ? <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela