MATHILDA LINDSTRÖM

WORKING HARD ON MY LALA

Publicerad 2011-07-08 11:57:45 i ALLMÄNT,

Godmorgon fredag!! gud så skönt med en fredag alltså, trots att jag inte gjort så speciellt mycket den här veckan, så måste jag säga att den har gått fort som satan alltså, det har bara sprungit förbi, eller vad tycker ni?

Mamma åkte nyss till jobbet iallafall, men jag stannade hemma istället, hade inte hunnit fixat mig iallafall så hemma fick det bli, idag vet jag inte vad som händer, men det vet jag ju aldrig, men jag tror jag tar den traditionella stilen, att jag åker ner på stan en sväng, och sen åker jag till mammas jobb och hjälper till lite, dom behövde som sagt lite hjälp idag, men inte nu på en gång så jag ska nog dit sen, och sen bussen hem med mamma. 

Ikväll kanske jag ska ut en sväng med Janni och hans kompis Janni haha, Janni (som gick i min klass) kom ner i förrgår, så då sa vi att vi kanske skulle ta någon öl eller så, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska med eller ej, mamma och hennes jobb har firmafest imorgon också på grönan, så vi ska ha 5kamp och grejer, då jag också ska vara med, så då blir det ju alkoholförtärning, så får se om jag hakar på idag eller inte, de visar sig :)

Kommentarer

Postat av: belloon,

Publicerad 2011-07-08 14:16:02

Vad ska du hitta på under helgen? :)

Postat av: M E R E I

Publicerad 2011-07-08 17:02:20

- ville bara önska dig en trevlig helg :)!

Postat av: MADDES

Publicerad 2011-07-08 17:46:38

Hej tjejen!

Vad ska du hitta på ikväll?

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-07-08 21:58:48

Hellu .. Idag har jag legat ute i solen HELA dagen och myst.



Vad gör du?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela