MATHILDA LINDSTRÖM

VI FALLER SÅ FORT MEN VI RESER OSS UPP

Publicerad 2011-07-23 22:55:06 i ALLMÄNT,

Hallådär! Kom hem nyss, har varit i hemsta med pappa och massa folk, mycket trevligt, dom drack och blev fulla haha! Men fan vad jag har skrattat idag alltså, nästan så jag inte skrattat så mycket på jag vet inte när, sist var nog på våran språkresa till barcelona med skolan i 9an, då skratta jag och Linnea så vi dog (tror hon vet vad jag menar) hahaha. Men aja, nu skulle dom till SöderHielmska iallafall, jag vill också ner och ta en öl, kanske kan åka ner och snika in mig där och har man tur står pappa för ölen haha. 

Juste, var iväg till ikea idag med mormor en sväng, köpte en stol, muggar och galgar, alltid kul att komma hem med något från ikea, vare sig de är en möbel eller ett ljus haha, nej men typ ni fattar iallafall. Älskar ikea verkligen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela