MATHILDA LINDSTRÖM

TISDAG

Publicerad 2011-07-05 12:05:32 i ALLMÄNT,

Goddagens! Hur mår ni idag?
Jag mår bra faktiskt, lite trött men de är man väl alltid på mornarna, mamma har precis åkt till jobbet så vi käkade lite frukost tillsammans och så innan hon stack, tänkte ju som sagt om jag skulle följa med henne till jobbet idag men jag skippade de, jag orkade inte! Så jag kanske tar mig in till stan eller något istället och kanske gå och kikar lite, eller något bara, hade ju varit nice med lite bra väder, så man slipper ha jacka på sig för de måste man verkligen ha nu tycker jag, och jacka är jobbigt! haha.

Men jag tror jag ska dra på mig nå shit nu sen kanske städa lite här hemma, då blir nog mammsen glad skulle jag tro. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela