MATHILDA LINDSTRÖM

SOLEN SKINER!!!

Publicerad 2011-07-26 11:12:40 i ALLMÄNT,

Godmorgon på er! pappa kom in och väckte mig typ nyss, och sa att han skulle åka och tvätta bilen, jag såg solen skina in bakom rullgardinerna, så jag tänkte, äh vafan jag kliver upp, så uppe är jag, och vad bjuder denna dag på? 

Juste, igår smörjde jag in mig med brun utan sol, långt långt innan jag gick och la mig, var helt torrt när jag gick och la mig, nu på morgonen när jag vaknar, då ser de ut som att jag har bajs på hela kroppen typ, fläckar över hela kroppen och fy i helvete alltså, blir en dusch på en gång och skrubba sönder hela jävla kroppen, varför funkar de aldrig för mig för?! jaävla helvetes skit!!!!!!!!!! Där de är jämt och fint, där är de perfekt, men där de är fläckar ser de ut som skit förfan haha, så jävla äckligt, varför lyckas jag alltid få fläckar, jag som tycker att jag får de så jämt och fint... men neje absolut inte.... öööööööööö vad less jag blir!!

Kommentarer

Postat av: A N G E L I J N A

Publicerad 2011-07-26 12:39:42

SVAR; det är bra :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela