MATHILDA LINDSTRÖM

SKA JAG SKRATTA ELLER GRÅTA?

Publicerad 2011-07-24 01:29:05 i ALLMÄNT,

.......... eh ja vad fan ska jag göra? 
Ingen idé att diskutera ens, men nog med de!

Gick ner på SöderHielmska till pappa och dom och tog en öl med dom, men sen drog jag hem, blev lite långtråkgit faktiskt haha, men träffade iallafall på Lollo där inne också, så stod och snackade med henne en stund, mys! 

Nu är jag hemma, och vet inte om jag ska slänga mig i soffan eller i sängen och kika på tv, kan inte bestämma mig, känner mig lite trött för den delen också, så kanske lutar lite åt sängen, äh de visar sig. Vi hörs imorgon. Puss

i wanna be with you

Kommentarer

Postat av: belloon,

Publicerad 2011-07-24 01:38:24

det är prima! haha :D

Postat av: belloon,

Publicerad 2011-07-24 01:38:36

prima med mig! hihi :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela