MATHILDA LINDSTRÖM

REDAN SÖNDAG

Publicerad 2011-07-31 14:52:11 i ALLMÄNT,

Hejsan Hoppsan! jag hade en mycket trevlig kväll igår faktiskt, de började med att jag tog en promenad ner på stan där jag mötte upp Jonte Jazze Calle Viktor och Abbe, och sen rörde vi oss mot bomhus till José som hade fest, en hemmafest liksom, det var nice som fan, med massa folk osv, kände några där också så det var nice, jag menar en sån där hemmafest har man inte varit på på år och dar känns de som, nej men så det var lyckat! Blev en taxi in till stan sen, dom andra skulle till Brända, så jag mötte upp Janni och Johan och några fler, först saints och sen blev det Interpool en sväng, nu får jag vara där igen haha! Vakten förklarade sig igår osv och blablabla, massa skit bara men nu så, är man back in the game!

Pappa ringde och väckte mig 2 idag, haha oppsi! Upp direkt då och nu sitter jag hemma och degar bara, ska hoppa in i duschen strax och göra något åt mitt liv haha, pappa kommer hem om typ 2 timmar också, så ska väl iallafall vara hemma tills han kommer hem, sen får vi se vad dagen bjuder på. Hörs av sen! Puss
(juste, blev inga bilder igår tyvärr... ledsen för de)

Kommentarer

Postat av: XTIO En av Sverigest snabbaste växande Blogg!

Publicerad 2011-07-31 18:56:12

Tjenare bruden. :) skulle du vilja göra ett bloglovin byte? eller kanske tävla i dagens blogg i en av sveriges mest framgångsrikaste bloggar, har haft min blogg i ca 4 veckor och har redan över 160 unika besökare och 400 sidvisningar. :D och på dom senaste 5 dagarna har det ökat med minst 20 unika besökare och fler blir det bara. :D

.

Just ja om du vill så kan vi göra ett länk byte också. :D Hoppas på att du har en underbar dag framför dig. :D PUSSSS //XTIO

.

Just ja kom ihåg en grej, KOMMER DU TILLBAKA TILL MIG SÅ GÖR JAG DETSAMMA FÖR DIG. För misstänker att vi har något gemensamt om du gillar min blogg. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela