MATHILDA LINDSTRÖM

PRETTY LITTLE LIERS

Publicerad 2011-07-31 19:48:32 i ALLMÄNT,

Hejsan! Har varit hemma hela dagen och städat och haft mig... inte gjort mycket med andra ord iallafall! Tog en promenad till willy's sen också, mötte Madde där en sväng och stod och snackade med henne ett tag, sen traskade jag hemmåt, åkte nästan direkt till ica maxi och handlade lite med pappa, bland annat ett voffeljärn, men juste jag kan ju inte göra vofflor haha, men man kanske ska försöka testa igen..

Nu sitter jag och kikar på Pretty little liers, 5 över 7 var jag på ica maxi och kom på att det började kl 7, sällan jag glömmer bort de programet varje jäkla söndag, men hann se typ 30 minuter iallafall, faktiskt bra program, kika om ni inte sett det förr och säg vad ni tycker :)

Kommentarer

Postat av: belloon,

Publicerad 2011-07-31 19:59:12

det är bara bra med mig.. är bara lite trött huhu vad ska du hitta på ikv*?

Postat av: EVELINA - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Publicerad 2011-07-31 21:09:24

Jag kollar också på den serien - riktigt bra är den och så har den ett lite annorlunda tema än många andra tv-serier =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela