MATHILDA LINDSTRÖM

PIGG SOM EN MÖRT

Publicerad 2011-07-28 12:55:56 i ALLMÄNT,

FÖRLÅT!!! igår skrev jag ingenting alls på hela jäkla dagen, skumt, för jag brukar ju alltid skriva en massa, vara så de är nödvändigt eller inte liksom, men igår blev det inte så, hade i och för sig fullt upp hela dagen igår, de började med toppen väder ute, slängde mig i duschen, fixade mig lite, och sen gick jag ner på stan och sökte en jäkla massa jobb, nu är de verkligen bara att hålla tummarna att det dyker upp någonting för mig, need money! eh, sen gick jag och Emmy iväg och fixade present till Janni, och sen kom jag hem runt 5 tiden, och skulle vara hos Janni vid 6 tiden, hmmm hann verkligen inte med de, skulle äta och allt också, så jag kom lite senare ja, men de gick så bra så.

Kvällen spenderades så som att vi var hemma hos Janni till typ 10 tiden och sen gick vi ner till Saints (jannis favoritställe, så man lär ju ställa upp för laget när han fyller år haha) eh, sen gick jag och Lollo till goya där de var så lite folk så de nästintill ekade där inne haha, men de var nice iallafall så att ta en öl bara, jag hade en toppenkväll igår verkligen, allt gick rätt, inge tjafs och ingenting sånt, jag kan jag också, bara jag vill :)

Idag är jag lite småtrött, inte bakis, och tackar gudar för de säger jag! hatar att vara bakis, fyfan det värsta som finns, så idag är jag pigg, lite törstig bara! Men nu ska jag duscha och lite sånt och sen ska jag nog ner på stan och söka de sista affärerna som jag inte hann med igår. Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela