MATHILDA LINDSTRÖM

PÅ MAMMAS JOBB

Publicerad 2011-07-01 15:55:53 i ALLMÄNT,

Hallådär. Är på mammas jobb och inte gör ett smack faktiskt, men jag måste nog säga att detta är roligare än att bara sitta hemma haha, konstigt nog! Jag och mamma tog bussen till hennes jobb idag, gick till systemet först, sen blev de käk på donken och sen gick vi till hennes jobb, och sen har jag varit här sen dess, vi har nyss fikat och mamma och Marina, och jag funderar starkt på om jag ska gå till Skärholmen och kika lite men jag vet inte om jag orkar gå dit, okej de tar typ max 10minuter att gå men jag vet fortfarande inte om jag orkar gå haha, äh det visar sig. Mamma slutar 7 så vi är väl hemma kanske runt 8 tiden, och då blir de faktiskt lite alkohol förtäring ;) sen imorgon ska vi hämta min nya säng!!!!!! men tönkte bara uppdatera er lite, så vi hörs sen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela