MATHILDA LINDSTRÖM

ÖVNINGSKÖRA!

Publicerad 2011-07-17 19:49:57 i ALLMÄNT,

Nu kommer pappa nog hem vilken sekund som helst skulle jag tro, då ska vi ut och övningsköra lite, och förhoppningsvis får taket åka ner denna gång, dock är de ju inte toppenväder men fan jag vill prova åka utan tak också ju, men aja det visar väl se. Huvudsaken är iallafall att jag får köra! 

Dagen har inte bestått av ett skit verkligen, har bara vart hemma hela dagen idag och tyckt synd om mig själv typ, nej men nästan så! Har diskat, damsugit hela lägenheten och städat rummet, samt tagit en promenad hem till Josse och hämtade lite grejer som jag hade där. 

Men nu ringde pappa, så nu ska jag göra mig klar och ut i trafiken haha, vi hörs lite senare. Får se om jag bara blir hemma ikväll eller vad som händer..... buhu för vissa delar i mitt liv just nu!! Men ha det toppen!!

Kommentarer

Postat av: belloon,

Publicerad 2011-07-18 00:09:40

aah jovisst kan de vara det! :) hihi

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-07-18 09:59:56

Just nu sitter vi i bilen på väg till Kivik för att gå på marknad och fynda!



Vad ska du göra idag då?

Kram

Postat av: sofia

Publicerad 2011-07-18 18:24:08

sv: Ja, verkligt fina är de! Måste införskaffa mig några, hihi! :D

kram på dig!

Postat av: MADDES

Publicerad 2011-07-19 13:41:24

Gårdagen var bara bra. Hur mår du idag?

Postat av: Sofie Holstein Creativity

Publicerad 2011-07-19 18:54:28

Tack så mycket!

Jag missade din kommentar i månadsskiftet...haha. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela