MATHILDA LINDSTRÖM

NYKTER LÖRDAG!

Publicerad 2011-07-17 14:19:24 i ALLMÄNT,

Hallådär! Gårdagen var jag ju som sagt inte på sådant toppenhumör som ni kanske vet, hände ju lite saker i fredagkväll när jag var ut på krogen, men de är inget jag orkar skriva och ta upp, låt oss säga att det fick mig att inte känna att jag vill dricka på ett tag nu, eller iallafall inte gå ut på krogen, så det ska försöka hållas! 

Så igår då var jag bara hemma hela dan och kvällen, eller jag var till Maddes faster först och firade henne lite i efterskått som hade fyllt, massa fika osv, sen blev de käk på donken och sen stack jag typ, och sen tog jag en promenad ner på stan till Hemmakväll och hälsade på Lollo lite för hon jobbade, och sen förbi SöderHielmska en sväng ochsa hej till pappa och Roger, sem hem till soffan och kollade på tv hela kvällen, sådär roligt men det funkade!! Nu ska jag fixa mig osv, så vi hörs sen :)

Kommentarer

Postat av: belloon,

Publicerad 2011-07-17 18:07:04

Ikväll blir nog att sitta hemma. Har haft en lång vecka, känner att jag behöver tid för mig själv och bloggen.. Hehe :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela