MATHILDA LINDSTRÖM

NOLL KOLL

Publicerad 2011-07-22 00:35:28 i ALLMÄNT,

Hallå i stugan! Har tagit en lite break nu i allt rensande, nu när man är 18 och har gått ut skolan så rasar de ju in massa papper innanför dörren med mitt namn på, från banken, arbetsförmedligen och allt vet vad, så jag har tagit mig ann nu på kvällskvisten och sorterat allt, så nu ligger allt som de ska och de är skönt, innan låg allt huller om buller liksom, hade noll koll verkligen vart allt var någonstans, men nu så! Duktig jag är ibland! 

Hittade också på mitt cv som har varit borta ett tag, så nu har jag skrivit om de på datan så utifall jag får för mig att tappa bort de igen, men nu så finns de på datorn ;) eh, har kikat lite på Nikita idag också, tackar Madde grymt för att hon var in på tv.nu och såg att det skulle vara idag 23.00, repris dock, men ändå bra för de var de första avsnittet och de hade jag inte sett, perfekt! Så har kikat på de i sissådär 1timme, och nu 01.00 börjar CSI NY, kan de bli bättre?! Idag sover jag hemma, helt ensam, känns lite tomt dock, men de kan vara bra de med. 

Vi hörs imorgon hörrni, sovgott :)

Kommentarer

Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Publicerad 2011-07-22 09:07:34

Söta bilder på dig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela