MATHILDA LINDSTRÖM

NEXT THING YOU KNOW, I WAS PLAYING WITH THREE

Publicerad 2011-07-22 18:35:49 i ALLMÄNT,


Cajsa och Sara

Hejsan Hejsan! kom hem för en stund sedan, tidigare idag gick jag ner på stan och kikade lite, ringde mormor och kollade om hon var nere men det var hon inte, men då sa hon att kusinerna var hemma hos henne, så då gick jag dit istället och umgicks lite med dom, alltid lika mysigt! sen var mormor snäll och skjutsade hem mig, och nu har jag varit hemma ett tag, och medans pappa var ute och sprang diskade och damsög jag, snäll va? i know ;) haha fast jag bor ju här jag med, så jag ska väl göra sånt jag också!

Nu ska jag börja fixa mig lite sissådär, inge stress men ska slänga mig i duschen och lite sånt, sen ska jag iväg till Skutskär hem till Cajsa och umgås med henne och Sara, de ska drickas lite vin och lite mys, och sen får vi se hur det blir, jag vet nu kommer vissa lacka ur osv osv att jag dricker, och att jag inte kan hålla mig, jovisst kan jag de, MEN .......... jag kollar t.ex. inte en film en fredagkväll, icke! jag kan sätta mig och ta en fika eller så också, men nu är ingen så rolig och vill göra något, och Cajsa och Sara skulle dricka, så aa då hakar jag på där, hellre de än att bara sitta hemma liksom????


Tvingar min sötaste kusin Vincent att sätta upp håret i en hästsvans, går sådär faktiskt..
men världens sötaste är han då iallafall!

Kommentarer

Postat av: belloon,

Publicerad 2011-07-22 18:56:18

idag ska jag fira 7 månader med min pojkvän.. vad ska du själv göra? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela