MATHILDA LINDSTRÖM

MÅNDAG MÅNDAG MÅNDAG MÅNDAG

Publicerad 2011-07-04 10:52:19 i ALLMÄNT,

Måndagar, är nog aldrig något jag uppskattar, jag menar då har man ju verkligen hela veckan framför sig, men visst kan det vara nice ibland men. Idag har vi också inte så bra väder, jättekyligt ute och det är ju aldrig roligt, haha man klagar när de är för varmt, när de är för kallt, när de regnar, när de snöar osv osv, men blir då aldrig nöjd va! Men skitsamma, så idag åker min nya gråa mysiga tröja på, den är nog perfekt idag skulle jag tro. Jag följer med mamma till jobbet idag iallafall, orkar inte sitta hemma ensam, och jag vill t.ex. inte åka in till stan själv heller, inge roligt att gå på stan i Stockholm själv hehe,

...men nu måste jag lägga på ett kol, vi hörs senare under dagen, skriver säkert något från mammas jobb eller något också så, ha en toppen måndag alla! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela