MATHILDA LINDSTRÖM

IN TILL STAN OCH LETA JEANSEN!

Publicerad 2011-07-05 14:19:15 i ALLMÄNT,

Tjabba igen, har fixat till mig lite nu, inge märkvärdigt för jag orkar inte, en av de nya tröjorna jag köpte och ett par slitna jeans, de får väl duga va! Ingen bryr sig här nere i Stockholm iallafall, vilket är så jävla skönt, men kan ha vad som helst på sig utan att folk tittar sönder än, i Gävle där blir man ju fortfarande uttittad om man har långklänning typ, jävla skit haha!

Men jag tänkte ju städa lite här hemma, men jag kände att än så länge finns det faktiskt ingen ork till de haha, så jag tänkte jag skulle dra mig in till stan en sväng och kika lite, bla kika in på gina tricot och kolla efter jeansen jag skulle köpa igår, och hoppas på att dom finns på något annat gina tricot, håll tummarna för mig! Mn vi hörs av lite senare, puss så länge!

 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-07-05 19:31:34

Tack and right back at ya!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela