MATHILDA LINDSTRÖM

I'M READY TO GO NOW

Publicerad 2011-07-28 23:49:44 i ALLMÄNT,


Glömde totalt bort att ta något kort (som vanligt) men hade ett iallafall på Andreas och Madde hehe..
Hejsan! Kom hem för en stund sedan nu, kvällen har spenderas på mingel och bar tillsammans med först Linnea Madde och Andreas, hur mysigt som helst verkligen! Dock var de så jäkla lite folk där idag, vi trodde ändå det skulle vara mycket folk, torsdag (många går ut) nyss fått lön osv osv, och att de är billig dricka på mingel, men icke, typ tomt hela kvällen, så de var ju som sagt lite trist men vi hade de bra iallafall. Ett tag senare kom Nille också, och däefter drog Madde och Andreas hem, och nu är jag hemma, tack för en supermysig kväll alla!!! 

Nu ska jag nog strax krypa ner i sängen och försöka sova, pappa åker iväg imorgon till Mora och blir borta hela helgen, så i helgen blir man ensam hemma, tycker de faktiskt är lite läskigt att vara ensam hemma ja, och speciellt ett längre tag men aja de går nog bra haha, så ska upp skapligt imorgon så jag hinner säga hejdå till pappa osv, så vi hörs imorgon istället. Puss

jag vill verkligen inte, men jag måste! för mitt eget bästa... 
lämna allt och gå vidare bara...

Kommentarer

Postat av: pinkypanky

Publicerad 2011-07-29 09:55:13

ser härligt ut! Vart ligger "mingel".. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela