MATHILDA LINDSTRÖM

IDAG SKA VI HÄMTA MIN NYA SÄNG!!

Publicerad 2011-07-02 10:53:36 i ALLMÄNT,

Godmorgon på er. Mamma väckte mig för en liten stund sedan bara, har sovit sådär inatt faktiskt men skönt att sova ut lite idag också.

Gårdagen blev jag och mamma bara hemma, vi satt på balkongen och drack fanta och rosé samt cider, de var supermysigt, massa snacka om allt och inget, ibland lite djupar diskussioner och ibland inte hehe ;) men det var nice iallafall att bara sitta och umgås med henne, bästa mamma!

Nu ska jag väl snart sätta igång och fixa till mig lite, och sen ska vi ta bussen till mammas jobb och sen låna deras jobb bil och hämta min säng, hem med den och sen tillbaka med bilen och bussen hem igen hihi, så idag får jag min efterlängtade säng!!!!

 

Kommentarer

Postat av: MADDES

Publicerad 2011-07-02 13:18:55

Dagens blogg är utsedd. Kolla om det var du som vann. Om inte så finns det en ny chans på en gång!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela