MATHILDA LINDSTRÖM

IDAG KOMMER LINNEA OCH HÄLSAR PÅ!

Publicerad 2011-07-10 11:42:22 i ALLMÄNT,

Godmorgon på er! Gud vad galet trött jag är idag alltså, haha! Men det bästa är att jag är inte ett dugg bakis, jag brukar ju bli de om jag dricker ganska lite, men icke, och det känns skönt iallafall.

Eh, gårdagen var verkligen superrolig, och vi fick ju världens bästa väder också, vilket gjorde de ännu roligare, våran lag vann ju såklart, vad hade man trott liksom? ;) hehe, maten var jättegod och alkoholen satt som en smäck haha! Så jag måste tacka alla på mammas jobb för allt, för att alla är så trevligt och tacka chferna eftersom de var dom som stod för allt, tack så jättemycket, jag hade verkligen en toppen dag!!

Vaknade för en stund sedan, lär lägga på ett litet kol nu och fixa till mig, och sen ska jag åka in till stan och möta upp min älskade Linnea som kommer till Stockholm idag, och hälsar på, tror vi ska ta en lite sväng på stan också när hon kommer, mamma jobbar och slutar 6, så vi åker väl hem så vi är hemma till 6, och sen 21.45 eller 22.45 går hennes buss hem, och jag tror att jag tar samma buss som henne hem faktiskt, jag åker ändå hem imorgon annars så, och åker jag idag får man ju sällskap och så, men inte 100% säkert än men förmodligen. Tror jag åker direkt till fina då när jag kommer hem, äh det visar sig! Ha en bra dag. Puss (blev inte mycket bilder, men de kommer sen)

Kommentarer

Postat av: SOFIA

Publicerad 2011-07-10 12:19:51

Tack så mycket snälla du! Shortsen är från bikbok :D Hoppas du får en fin dag vännen! Passa på nu att delta i tävlingen om fint örhänge i samarbete med befabius.se. Avslutas imorgon

http://bysofia.se/2011/june/tavling-samarbete-med-befabioulusse.html#comment

Postat av: MADDES

Publicerad 2011-07-10 13:05:49

I fredags var jag hos en kompis och hade fredagsmys. Blev den film och lite gott att äta till det. Hur har din helg varit?

Postat av: danila

Publicerad 2011-07-10 17:09:08

fin blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela