MATHILDA LINDSTRÖM

I MISS YOU

Publicerad 2011-07-07 00:26:48 i ALLMÄNT,

Mamma har precis lagt sig nu, hon var så trött så då gick hon och la sig, jag är dock inte så trött, till och med piggare idag än vad jag var igår, så jag blir väl vaken ett tag till tror jag.

Vi käkade framför Morden i midsummer (stavning på de) och sen blev det Celebrity Rehab with Dr.Drew, suveränt program som jag sagt förrut! och efter det blev det ett avsnitt utav Criminal Minds, börjar ett CSI avsnitt 00.55 tror jag, funderar på om jag ska vänta uppe tills dess, eller om jag ska lägga mig och försöka somna, tror jag håller mig vaken hehe ;)

JUSTE!!! någon som vet vart man kan köpa en snygg militär/kamoflage (stavning haha) jacka någonstans? ganska billigt, absolut inte över 400kr? snåla lilla jag, nej men jag vill ha en man vet inte riktigt om jag tycker att det är värt att betala mer än aa typ 400kr? Säg jättegärna till om ni vet vart man kan få tag i en sådan är ni gulliga :) så puss och godnatt, vi hörs imorgon för något mer skriver jag förmodligen inte ikväll eller!

i miss you a lot

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-07-07 09:00:24

Vad gör du idag då?

Kram

Postat av: Malin & Amelie

Publicerad 2011-07-07 11:33:03

sv: vet inte, tror bikbok :) Inte säker!

Postat av: Twizt

Publicerad 2011-07-07 11:54:54

Brothers&Sisters

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela