MATHILDA LINDSTRÖM

EVERY SINGEL PROMISE I KEEP

Publicerad 2011-07-19 19:09:29 i ALLMÄNT,

Hejsan! Förlåt, igår skrev jag verkligen ingenting på hela dagen tyvärr, jag vet inte varför det riktigt blev så, vaknade jättesent, pissigt jävla väder, regnade typ hela dagen och allmänt deppig bara, så jag var bara hemma hos Madde igår och kikade på film, och sen drog jag hem till fina och sov där inatt, vaknade sent idag igen tyvärr haha, men fixade till mig o så och sen gick jag ner på stan och mötte Madde och gick och strosade lite, sen tog vi en promenad hemmåt, jag gick hem till mig och hon hem till sig! 

Åkte sen till Media Market med pappa för jag behövde en ny datamus för min har börjat balla ur totalt, så idag fick de blev en ny, superfin var den haha, kan kasta in en bild strax hihi, så nu är jag glad, eller nu fattas de bara en ny data då förståss, stod och smekte på alla mac datorer idag när vi var där, fan i helvete vad jag vill ha, men neeeeeej varför ska jag få en sån för? åååh damp!!!

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, om jag ska till Madde eller något sånt, funderar på om jag kanske ska ta mig iväg och sola lite, prova den där krämen (eller vad man säger) som jag köpte för ett tag sen om den funkar, alltså om man får färg i solarie eller inte, förmodligen får väl inte jag de då eftersom jag knappt kan få färg men man lär ju prova, jag menar, tänk om de skulle funka asbra liksom? haha keep dreaming Mathilda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela