MATHILDA LINDSTRÖM

EN DAG PÅ STAN

Publicerad 2011-07-10 20:03:28 i ALLMÄNT,

Hallådär! Åkte ner på stan och mötte Linnea idag som sagt, hon kom 13.20 typ, så där stod man med armarna öppna och krama om min lilla gofis, som jag saknat henne! vi gick runt på stan en massa, jag skulle köpa en jacka, men den var ju självklart slut, så det blev ingen.... käkade på donken också, sen handlade vi lite och sen åkte vi hem, mamma var hemma när vi kom hem också. Kastade mig i duschen direkt när vi kom hem, och nu ha rjag vi käkat. 

Jag åker hem idag med Linnea, ikväll 21.45 går bussen och kommer fram till Gävle typ 23.50 typ, kommer sakna Stockholm och framför allt min bästa mamma, men de samtidigt ska det bli skönt att komma hem också, och träffa alla igen. Men aa, nu ska jag börja packa lite och blåsa håret tänkte jag, fixa till mig lite hehe. Hörs EN

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela