MATHILDA LINDSTRÖM

EN DAG FYLLD MED VÄRME OCH SVETT!

Publicerad 2011-07-02 22:10:56 i ALLMÄNT,

Tjabba :) Idag har jag inte bloggat mycket eller, men de är kanske inte är så konstigt, jag har knappt varit hemma något, vi åkte hemmifrån runt 1 tiden, och kom hem efter 6 någongång typ, vi har haft fullt upp hela dagen idag jag och mamma. Åkte som sagt först ut till Sickla där vi hämtade sängen, in med den i bilen, hem med den, bunka upp den till fjärde våningen och allt vet vad, tillbaka till Sickla med bilen, sen handlade vi lite och sen tog vi pendeln hem, de låter ju som att det skulle kunna ha gått snabbare, men fan så tid det tog. Nu är sängen uppe iallafall och det blev superbra, dock blev den JÄVLIGT hög haha, tror nog att jag måste ha sveriges högsta säng förrutom våningssäng då hehe! men jag tyckte de blev bra iallafall och de är ju huvudsaken, lite trångt i rummet nu också, men vi ska ut med en soffa och garderober(vad jag hopppas iallafall) sen kommer de bli awesome!

Jag och mamma är bara hemma nu och myser, tror inte vi ska göra så mycket idag heller, kan vara skönt att bara umgås med henne igen också, vill göra de så mycket som möjligt nu också så länge jag är här. Men aa, får se om jag skriver nå mer senare idag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela