MATHILDA LINDSTRÖM

DU VET ATT JAG TITTAR, JAG VET ATT DU GILLAR

Publicerad 2011-07-13 16:14:31 i ALLMÄNT,

Hallådär!!! solen skiner och jag mår toppen faktiskt! Kom precis typ hem från fina, hade jeans och typ tjocktröja på mig, helvete vad varmt det blev alltså, skyndade mig hem och kastade på mig shorts och linne, och gick till affärn och köpte lite dricka, de är ju toppen när man inte har ett skit att dricka hemma förrutom vatten haha, ska snart göra lite mat, eller mat och mat, snabbmakaroner, finns absolut inget godare än de!!!

Gårdagen, åkte ner på stan, fick med mig två saker hem, lägger in bild på de snart, så jag gick på stan ett tag och kikade runt lite, haha men det gick lite snabbt att gå igenom hela stan nu när man är hemma i Gävle, på en dag hinner du inte kika i alla affärer i Stockholm, men i Gävle kan du typ kolla igenom alla affärer på 1 timme typ haha, så jävla surt men skitsamma. Mötte upp min fina vän Lollo, som jag saknat som en tok, gick upp på mingel och tog en kaffe där och snackade en massa, Jennika kom förbi en sväng också, så det var mysigt att träffa henne också, sen kom Anton en snabbis också innan han och Jennika skulle på bio. Sen runt 10 då tog Lollo bussen och jag drog upp till Interpool och tog en öl med världens bästa, Linnea :) där blev det också en massa prat, mycket trevligt, och henne ska jag nog träffa ikväll också, de är ju som sagt sommarkväll ikväll på stan här i Gävle!! eh, sen typ 20 över 11, hoppa jag på cykeln och cyklade hem till fina och sov där inatt igen, myspys! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela