MATHILDA LINDSTRÖM

CARLIFONIA KING BED

Publicerad 2011-07-20 18:50:03 i ALLMÄNT,

Kom hem för ett tag sen, jag och pappa tog bilen ut till Böna café en sväng idag för att ta en liten fika sådär ändå bara, pappa körde dit och jag fick köra hem, självklart började de regna på hemvägen så jag fick inte köra utan tak haha, men det var väl inget oväntat om man säger så. Kom hem nu, degat lite, tryckt i mig en jävla massa ost krokar haha, och nu har jag precis duschat och ska fixa till mig lite, sen ska iallafall jag och Madde ner på sommarkväll en sväng, orkar inte ringa runt till alla heller, någon annan får open their mouth sometimes also, känner mig lite trött på att alltid fixa massa saker, men nog med de, ingen big deal, men de blir iallafall jag och Madde. Skulle behöva gå till willy's också och köpa en hårspray eftersom jag nyss upptäckte att den är i princip SLUT, och gå ut utan hårspray, no no! hehe ;)

Kommentarer

Postat av: belloon,

Publicerad 2011-07-20 22:43:22

bara bra! själv? :) hur blir din torsdag då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela