MATHILDA LINDSTRÖM

25 JULI 2011

Publicerad 2011-07-25 21:37:38 i ALLMÄNT,

Hejsan! idag var jag som sagt ner på stan en sväng, köpte present till pappa, och sen köpte jag faktiskt två tröjor till mig, de var på rea så de blev inte mycket pengar, 130kr typ för båda eller vad det blev, men iallafall, gick hem sen, duschade och gjorde iordning mig. Släkten kom sen runt 4-5 tiden, där emellan, massa fika så nu väger man väl lite till då haha, ut och träna kanske? eh, va ute och övningskörde lite sen, och sen hoppa jag av i Hemsta för att säga hej till Madde, men hon var inte hemma, så gick hem igen... nu är jag hemma bänkade framför tv:n och kikar på Criminal Minds, sen får vi se om de är något annat på tv, gör ju inte så mycket mer i dagens läge.. 

saknar dig så det gör ont i mig

Kommentarer

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2011-07-27 12:00:35

...och du kallar mig snygg !?!

du då ;) HETING



'klappar på' hoppas de blir bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela