MATHILDA LINDSTRÖM

1 JULI 2011

Publicerad 2011-07-01 09:39:33 i ALLMÄNT,

Godmorgon!!!! Mamma kom in och väckte mig nyss, satan vad trött jag var eller rättare sagt är, de var ju typ lika som igår, tog typ 100år innan jag kunde öppna ögonen ordentligt men wtf, hänger som sagt med mamma till jobbet idag, de skrev jag igår har jag för mig? Så de ska bli nice, kommer förmodligen ta en promenad till Skärholmen också, och har man tur kanske man får med sig något fint hem.
Men nu ska jag dricka lite kaffe och sätta mig på balkongen, dock inte så bra väder idag, asvarmt men regn emellanåt. Men vi hörs sen iallafall, mamma slutar 7 så förmodligen är vi kanske hemm runt 8 tiden. Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Tilda

Publicerad 2011-07-01 10:39:22

Fin blogg! Kika gärn in min :)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-07-01 10:58:23

Ja, å de va hur gott som helst också :)

Postat av: MADDES

Publicerad 2011-07-01 14:48:11

Vill du bli dagens blogg? Anmäl dig då i inlägget genom att klicka på länken nedan:



http://maddisenj.blogg.se/2011/july/dagens-blogg.html



Gillar du inte sån här reklam ber jag om ursäkt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela