MATHILDA LINDSTRÖM

YOU CAN HAVE IT ALL

Publicerad 2011-12-10 12:24:00 i ALLMÄNT,

Hallådär! Gårdagen lite snabbt då, jag Iza och Cajsa drog hem till Arne där han Jansson och några till var, det var väl nice måste jag säga. Och sen drog jag och Iza hem, hon ska ju åka till Sälen idag, alltså idag flyttar hon, ännu en vän flyttar, inte kul alltså, but I'm so happy for her, men inte för mig själv haha. Men iallafall, och sen idag ska ju jag också jobba, så jag ska börja röra mig alldeles strax, jobbar kort pass idag som jag skrev igår också, 13-16 bara. Sen vill jag nog hem och sova haha, närå men sen får vi se vad kvällen bjuder på om jag ska vara ärlig, tror de kanske blir lugnt, men äh hörs sen iallafall. Puss

Iza har hylla hon haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela