MATHILDA LINDSTRÖM

YOU ARE SICK

Publicerad 2011-12-02 17:56:58 i ALLMÄNT,

Tjabba! kom precis hem från jobbet, hann inte skriva något imorse men nu så, inte för att jag har så mycket att skriva än vad jag brukar skriva haha. Men dagen har faktiskt gått skapligt fort, käkade lunch med pappa idag också på lilla saigon, kinabuffé, gott som satan faktiskt, men dock åt jag inte så mycket. Sen jobb jobb jobb bara. Cyklade hem idag, och fan så kallt de är ute alltså, men äntligen hemma, funderar starkt på om jag ska lägga mig och vila en sväng, sen bär de av hem till Jansson på fest, mycket trevligt ska de bli måste jag säga, sett fram emot denna helg så, men blir nog skapligt lungt iallafall, äh vi är tyst om de, det visar sig haha :) Undra vad man ska ha på sig idag då? (samma fråga varje helg, blir gaaaaalen)

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2011-12-02 22:37:12

Hej tjejen!

Vad händer hos dig? :)



Hoppas att du har en bra Fredag.

Kramar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela