MATHILDA LINDSTRÖM

UNDERBARA MÄNNISKOR!

Publicerad 2011-12-29 18:36:26 i ALLMÄNT,

Hallu! Sov länge som fan idag, tråkig nog men o andra sidan vad ska jag annars göra nu för tiden när jag inte jobbar liksom?! Aja, tillslut tog jag bussen ner på stan iallafall och skulle hyra en film, gick in på jobbet och skulle säga hej till Elin och Kajsa som kobbar idag, fastande där ett tack, och de är inte förren nu när jag inte jobbar kvar där jag känner att jag saknar dom, två underbara människor, saknar deras humor och allt vi skrattar åt på en dag. :)

Nu är jag hemma igen iallafall och väntar på mat, så ska vi käka och SEB kika på The Town, jag och pappa har redan sett den men inte Ann-Sofie, plus att de var så länge sen jag såg den så jag vill se den igen, de jag kommer ihåg är att den verkligen är grym!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-12-29 22:14:02

Jag saknar dig med, lilla rådjuret!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela