MATHILDA LINDSTRÖM

UNDER THE MISTLETOE

Publicerad 2011-12-20 23:18:57 i ALLMÄNT,

Åh vilken tur jag hade idag då, mina kära vänner Josse och Sara smsa och frågade om jag vela komma hem till Josse och dricka lite kaffe, självklart sa jag haha! Så klämde någon timme där och sen åkte jag och Josse ut till valbo och kikade lite där, kanske inte var smart, för vi gick in på carlings och jag hitta en jacka som jag dog över haha, jag vill verkligen ha den, jag köpte ju en ny förra året, en fjällräven och den gick ju på 4000, så ja den var dyr, jag älskar den! MEN jag vill ha en lite finare jacka liksom, som jag kan ha när jag går ut och så, och jag hittade en nu, kikade på prislappen, upps! 2300kr, hehe lite dyrt var de faktiskt, och den var inte så speciell heller, trodde max 1000/1500kr liksom, så ah. Men nu har jag sagt till släkten att om dom inte köpt klart, så vill jag ha presentkort på carlings så jag kan köpa den, hoppas hoppas hoppas verkligen haha. 

Iallafall, Josse skjutsade hem mig, käkade och sen gick jag och hyrde film, Fast and furipus 5, kung som jag skrev innan, och nu har jag bara suttit vid datan och kikat efter jackan på något annat ställe billigare, men nej den finns inte, åh surt haha. Aja nu ska jag snart hoppa i säng. Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela