MATHILDA LINDSTRÖM

SÖNDAG OCH SOLSKEN!!!

Publicerad 2011-12-04 11:53:04 i ALLMÄNT,

Godmorgon. Vad härligt de är när man vaknar upp och solen skiner in i rummet, dock har solen stuckit iväg nu, men den var iallafall uppe när jag hoppa ur sängen. Pigg som fasen idag faktiskt, vi var ju som sagt hemma hos Jansson igår, massa folk, massa tjejer som inte hade sett andra människor förrut men aja, vi hade kul iallafall, och sen blev det interpool också, träffade liter härligt folk där också, bla mitt hjärta Linnea, sen massa andra också. Gick hem när dom stängde, eller typ sprang hem för jag var så kissis haha, sen bums i säng, vaknade såklart halv 8 idag, sen legat och dragit mig till 11 tiden typ, men nu så ska jag duscha och fixa till mig sen tror jag vi ska göra stan lite idag också, Josse snackade om något sånt igår, så vi får väl se, jag vill köpa kläder men det har jag inte råd med alltså.... buhu

Eftersom jag inte tog några bilder igår så slänger väl jag upp denna då, snacka om att jag blev glad, haft en miljon tidigare men nu så, börjar man bli kung, någon mer som spelar detta? TempleRun heter den, asroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela