MATHILDA LINDSTRÖM

PEACE OUT

Publicerad 2011-12-06 20:03:24 i ALLMÄNT,

Hallådär! Idag har jag faktiskt shoppat lite, en klänning på lunchen från bikbok, och sen en väska och armband från jobbet, så nu börjar jul-outfiten bli bra, men tro inte att jag kommer bära ngot rött haha aldrig, eller jag funderar på att ha den jag köpte idag på nyår kanske, äh vet inte ännu. Men iallafall, skor kommer nog också snart, den 17e när mamma kommer hem, dom finns inte i Gävle så mamma får köpa dom i Stockholm istället. Åkte iväg en sväng med pappa efter jobbet, och handlade julklapp till mammasen, så nu är hon klar, check! några till kvar bara haha. Nu ska jag sticka till willy's och möta Iza en sväng, peace out

Åh är dom inte underbara då? jag bara älskar dom! och jag tror att dom på scorett lär hata mig alltså, inne där varje dag och suktar efter ett par 36or, men snart så! they have to become mine!

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2011-12-07 12:10:59

SV: Härligt!! :D Ja, det har kommit ca 3-4 cm här :) Så nu börjar julkänslorna komma ;)



Kramar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela