MATHILDA LINDSTRÖM

MÅNDAG - SISTA DAGEN PÅ PRAKTIKEN...

Publicerad 2011-12-12 21:06:46 i ALLMÄNT,

Hallådär! sista dagen på praktiken idag... tråkigt nog faktiskt! på ett sätt skönt liksom, men självklart supertråkigt, jag menar, jag har kommit framför allt Elin jättenära så, och sen både och Kajsa och Lotta, jag menar lärt känna nya människor som jag verkligen tycker om och kommer att sakna nu när man inte ska vara kvar, men som tur är så kommer jag jobba nu i dec och någongång i januari tror jag, så än lämnar jag er inte riktigt haha ;) 

Dagen i sig gick jättebra, tiden gick skapligt fort idag också så det var skönt. Tog en promenad i regnet hem sen också, och sen blev de mat när pappa kom hem, sen bara slappat lite, va nyss på willy's och mötte Linnea en sväng och sa hej, eftersom jag inte typ träffat henne på år och dar känns de som, och sen handlade jag lite gotta hehe, så nu ska jag lägga mig och kika på gossip girl, unexpected right?

- Bild 1) Köpte en liten blomma och fika idag på till dom på jobbet, som tack för att jag fått varit där och jobbat och alla, eller framförallt för att dom är sånna underbara människor. Ni är bäst tjejer! ♥
- Bild 2) JAG FICK DEN SNYGGASTE PARTYVÄSKAN! japp ni läste rätt haha, vi fick ju in denna på jobbet för ett tag sedan, den är liten så jag visste inte om jag skulle köpa den, tvekat fram och tillbaka hela tiden. Men sen idag fick jag en present av dom på jobbet som tack för att jag vart där då, och då fick jag väskan. Superlycklig nu haha. Tack så jätte mycket verkligen!

Kommentarer

Postat av: ELIN

Publicerad 2011-12-12 22:29:29

Usch det kommer bli så tomt utan dig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela