MATHILDA LINDSTRÖM

MÅNDAG - EN NY VECKA VÄNTAS

Publicerad 2011-12-05 09:29:15 i ALLMÄNT,

Godmorgon! trött idag? de kan jag lova att jag är, jag menar man brukar ju piggna till när man varit uppe osv, har kastat i mig två koppar kaffe också, men ändå känner jag ögonen håller på och rasar ihop, men det skiter man ju i. En helt ny vecka står framför oss, får se om de händer något spännande denna vecka då haha. Har fixat mig och så nu, så ska väl snart sticka iväg till jobbet, men frågan är om jag ska käka hos mormor eller hur jag ska göra, finns en matlåda hemma för den andra käkade jag igår, men funderar på om jag ska lämna den till lilla pappa, så köper jag något eller går till mormor, äh skitsamma, de visar sig. Men vi hörs senare ikväll iallafall. Ha en bra måndag!

It don't make any difference.. it's still the same

Två koppar kaffe ur min fina zebramugg!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-06 11:58:21

Vart kommer zebramuggen ifrån? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela