MATHILDA LINDSTRÖM

LÖRDAG

Publicerad 2011-12-03 14:00:34 i ALLMÄNT,

Goddagens. Som vanligt när jag dricker dagen innan så kan jag inte sova ut riktigt, vaknar alltid tidigt och ligger och halvsover till 12 typ, idag vaknade jag 10 i 8 och kunde typ inte somna om, jävla skit! men jag låg och drog mig till 12 typ, har precis duschat och fixat mig nu så strax ska jag och Iza åka och käka max, bakismat, mums! 

Igår var vi iallafall hemma hos Jansson, massa folk, och det var supertrevligt faktiskt! sen drog dom andra till typ saints eller något, men jag och Iza drog till interpool, och det var ju inte så mycket att hurra för om jag ska vara ärlig haha, jag har då haft roligare kvällar på interpool om man säger så, men jaja. Idag kör vi om på nytt tror jag, ska till Jansson ikväll också, hoppas på en bättre utgång idag då haha. Nu blir det MAT! törstig som ett as är jag också.... 

hjärtan

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2011-12-04 11:40:04

SV: Okej! :) jag kollar runt på lite bloggar ;)

Är allt bra med dig? :)



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela