MATHILDA LINDSTRÖM

KÄNNER INGEN ÅNGER ALLS

Publicerad 2011-12-01 19:18:56 i ALLMÄNT,

Tjabba! Idag, vilket dag alltså, vad är felet liksom? har vart så jävla trött och seg och deppig hela dagen typ, inge rolig dag alls, hoppas på en bättre imorgon helt klart. Vågade kanppt gå ut idag heller, för jag ser ut som ett helvete i skallen, har världens utväx alltså, men idag blir de ändring på de, ska börja färga håret strax tänkte jag, kanske ska vänta på Iza också, tror hon skulle komma hit, och utifall de skulle gå åt helvete så kanske hon kan hjälpa till på ett hörn. Shit jag har typ ingen motivation att blogga längre, mitt liv är så tråkigt just nu, vet liksom inte vad jag ska skriva, vad tycker ni? har ni nå förslag...

juste, ni kommer ihåg att en av mina bästavänner (Madde) flyttade till Göteborg för någon vecka sedan, idag fick jag reda på att en till av mina bästavänner ska flytta, Iza ska flytta upp/ner (vad vet jag) till sälen, till att börja med till säsongen är slut, men vem vet, hon kanske får stanna, så då ska hon flytta dit, kul liv. Men som FAN tur är så flyttar min 3:e bästavän närmare stan, Linnea! Hon bor ju i hille nu men ska flytta itll bryäns så då kommer vi ha gångavstånd, så det är tur, och sen har jag ju massa andra underbara människor, t.ex. Josse och Sara! puss på alla mina underbara vänner!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2011-12-01 20:55:41

Jag älskar dig mest gumman

Postat av: sanna

Publicerad 2011-12-01 21:46:59

SV: Okej! :) Jag läser lite bloggar och äter glass ;) Är allt bra med dig? :)



Kramar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela